Du kan få den type årsrapport du ønsker – med eller uden revision.

Du får 25 års erfaring indenfor bogholderi og regnskab.

Regnskab og revision tilpasset dit behov

 

 

Hos os får du alt den rådgivning og støtte du har brug for – OG et regnskab der stemmer. 

Vi vil være sikre på, at vores kunder får det optimale resultat af den årlige rapport.

  • Er du en enkeltmandsvirksomhed, så har du måske ikke brug for en statsautoriseret revisor ind over, men blot at få udarbejdet en korrekt årsrapport og den personlige selvangivelse
  • Har du et lille selskab, så ønsker du måske blot indleveret regnskab efter reglerne uden revisorpåtegning og uden revision
  • Større selskaber har måske pligt til eller behov for en decideret revision af årsrapporten.

Det er kun statsautoriserede og registrerede revisorer, der må afgive erklæringer på årsrapporter, i form af erklæringer om revision, revision efter en særlig erklæringsstandard (udvidet gennemgang), review eller assistance med regnskabsmæssig opstilling.

Alle kan kalde sig revisor (revisor er ikke en beskyttet titel), men vi mener, det er vigtigt først og fremmest at få vendt, hvad rapporten kan og skal bruges til.
Den billige løsning kan skade virksomheden og derfor er det vigtigt, at man vender situationen her og nu, men selvfølgelig også planer for den nærmeste fremtid.  

Vi tilbyder alle ovennævnte ydelser.

Vores samarbejde med eksterne betyder, at vi kan tilbyde vores kunder opgaver på lige fod med de store revisionshuse – blot er vi mere nærværende i dagligdagen og til at betale.

Grundlaget for årsrapporten er vores bogføring og den løbende dialog, vi har med kunden.

Vi sørger for at udarbejde alt dokumentation til revisor og for selve dialogen med revisor.

Ønsker kunden at være en aktiv del af processen, så tilbyder vi gerne et møde med os og revisor før eller efter udarbejdelsen af årsrapporten.

 

Tryghed i samarbejdet
Proces Konsulenterne er den første revisor, jeg føler mig i fuldstændigt trygge hænder hos. Ud over at være fagligt kompetente er de utroligt behagelige mennesker, som taler mit sprog, og som forstår udfordringerne i netop min branche. Der udstråler en ro og en arbejdsglæde fra dem, der bunder i, at de kan deres kram og vil deres kunder det bedste! Jeg er enormt glad for mit samarbejde med dem og anbefaler dem på det varmeste!

Bodil Little

Transatlantic Translations

Kontakt os gerne
allerede i dag.

 

Vi står klar til at hjælpe dig
med dine udfordringer eller spørgsmål.
Et indledende møde er altid gratis.  

På telefon: 

40 62 04 44

På email: 

info@processer.dk

 

Kontakt os gerne
allerede i dag.

 

Udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt.

13 + 12 =

Kunderne siger:

 

Absolut nærvær
Tina og Rasmus leverer noget helt særligt. De leverer en sparring og rådgivning, som kun kan måle sig med den fineste top-bestyrelse. Jeg bruger Tina og Rasmus til mit bogholderi, mit regnskab og som økonomisk rådgiver. Den sparring jeg får er ærlig og uden omsvøb.

Det giver mig forudsætningerne til at vækste min forretning.

Rene Hansen

Indehaver, Yourbusiness.dk

Meget tilfredse med samarbejdet

Da vores bogholder skulle på pension, stod valget mellem at finde en afløser der kunne køre videre, som vi var vant til, eller finde en samarbejdspartner, der kunne løfte os ind i et mere nutidigt set-up.

Proces Konsulenterne overbeviste os om at de var den rigtige partner til at forestå processen.

Vi har ikke længere en bogholder siddende hos os fysisk, idet alle bilag nu er indscannet. Bogføringen sker fra Proces Konsulenternes eget kontor og på kortere tid, end vi har været vant til.

Alt i alt er vi meget tilfredse med samarbejdet med Proces Konsulenterne, der har løftet os smertefrit gennem processen.

Henning Pedersen

Scanmaster ApS

Hurtig og kompetent service 

Proces Konsulenterne er meget kompetente og hurtige i den daglige sparring, hvor de altid kommer med et brugbart svar.

Samtidig oplever vi dem som proaktive og de kommer med anbefalinger ud fra netop vores forretning.

Alt i alt ser vi dem som en meget dygtig samarbejdspartner og ikke som en leverandør.

Anders Ebdrup Smartpage A/S

Klik her for at læse flere referencer

Vi er grundige – så du kan være tryg

 

Når du bliver kunde hos os, sørger vi for at opnå fuld indsigt fra start af, så du føler dig velkommen som ny kunde.

N

Vi hjælper dig med:

  • At autorisere os til SKAT så vi hurtigt kan danne os et overblik over overskredne og fremtidige frister
  • At autorisere os til E-boks, så vi kan sikre, at I ikke misser vigtige beskeder fra samarbejdspartnere og offentlige myndigheder
  • At oprette adgang til dit banksystem, så vi kan være selvkørende og ikke behøver ulejlige dig, når materialet skal opdateres
N

Vi sørger for:

  • At bestille NEM-ID, så vi kan foretage offentlige indberetninger, søge sygepengerefusioner m.v..
  • At oprette et aftalebrev med dig, så du ved, hvad vi indbyrdes har aftalt
  • At orientere dig om vores forpligtelser i forhold til GDPR
  • At fremsende vores forretningsbetingelser
  • At oprette adgang til Dropbox eller Google Drive, så vi kan udveksle dokumenter digitalt