Du får en yderst erfaren bogholder hos Proces Konsulenterne

Du får 25 års erfaring indenfor bogholderi og regnskab.

Ønsker du bogholderi i tæt samarbejde?

 

 

Hos os får du alt den rådgivning og støtte du har brug for 

Vi er fleksible. Om kunden har det bedst med at aflevere fysiske bilag til os og afhente dem igen, når vi har bogført, eller om alt skal køre elektronisk og at bilag automatisk sendes til E-conomic, er ikke vigtigt for os. Vi vil dog meget gerne starte en dialog om, hvorvidt processen kan gøres smidigere for den enkelte, og om vi kan aflaste/overtage arbejdsopgaver fra vores kunde, uden at de mister overblikket.

Udgangspunktet for bogføringen vil typisk være kundens bankudskrift, som vi sørger for at afstemme. Derudover hjælper vi kunden til at få sat systemer op, så erhvervsdelen ikke sammenblandes med det private og eventuelle udgifter ikke bliver overset.

Vi gør meget ud af, at der er styr på økonomien. Når man overgår som kunde til os, kan man derfor trygt overlade den del af forretningen til os. Vi sørger både for at det kører fremadrettet, ligesom vi – hvis kunden ønsker det – forsøger at kigge baglæns og se om der findes fejl der skal rettes op på.

Vi arbejder i E-conomic som grundkerne, fordi vi er professionelle og har brug for professionelle værktøjer. Er der behov for at bygge yderligere værktøjer til E-conomic, finder vi sammen med kunden frem til hvilket behov der skal dækkes, og finder de rigtige applikationer som skal integreres. Vi hjælper gerne til i hele implementeringsfasen – fra afdækning af behov, til opbygning og som implementeringsbackup for alle virksomhedens eventuelle ansatte.

En del af vores kunder er glade for at bruge andre regnskabsprogrammer end e-conomic. Hvis det er vigtigt for kunden at fortsætte med det, så finder vi en løsning som kan fungere for alle parter. 

Rådgivning og løbende dialog med vores kunder er en stor del af vores hverdag:

  • Kan vi optimere arbejdsprocesser?
  • Er firmakonstruktionen fortsat den mest hensigtsmæssige?
  • Hvilke forpligtelser er der, når man ansætter og afskediger medarbejdere og hvor meget skal de have i løn?
  • Er der styr på likviditeten?
  • Snydt af en kunde…..hvad nu?

Vi hjælper vores kunder med mere end bare bogføring og kunderne bruger os som sparringspartner i det daglige.

Vores kunder kan bruge os til alle spørgsmål – også de mere revisionsmæssige og juridiske.

Vi ved ikke alt og er ikke bange for at erkende dette.  Vi griber kundernes spørgsmål og vender tilbage med svar, efter kontakt til eksempelvis SKAT eller fagforeninger, samt vores netværk af statsautoriserede revisorer og advokater.

 

Vi tilbyder altid et uforpligtende og gratis møde:

På mødet deltager vi helst med 2 personer. Det gør vi for at sikre, at vi efter mødet har hørt samme kundeønsker og set samme behov.

Det er helt væsentligt for os, at vi indleder et samarbejde på dine præmisser. Det betyder i praksis, at vi tager afsæt i dine behov og din formåen.

Det er på den måde det indledende møde, der danner rammen om det fremtidige samarbejde.

 På det indledende møde gennemgår vi:

  • Den valgte virksomhedsstruktur
  • Hvilke arbejdsprocesser der i dag fungerer godt for kunden
  • Hvilke arbejdsprocesser kunden bevidst eller ubevidst har overset eller henlagt
  • Pligter i forhold til det offentlige
  • Lovpligtige forsikringer
  • Start af enkeltmandsvirksomhed eller stiftelse af selskab
  • En evt. vurdering af juridiske dokumenter, der bør udarbejdes med tiden
  • Yderligere emner efter helt individuelle behov og vurderinger.

Ofte har vi et overblik til slut i samtalen, der sætter os i stand til at prissætte vores fremtidige service, så du kan forlade mødet med et samlet grundlag, der sætter dig i stand til at træffe valg om fremtidig samarbejdspartner. 

Deres arbejde giver mig ro!
Jeg har ikke selv forstand på regnskab og moms. Hvad må man trække fra og hvad er privat?
Det er dejligt at have en samarbejdspartner, som har styr på mine papirer, når jeg ikke selv har overblikket. Det er rart at kunne overlade dem det hele, og vide at der bliver indberettet moms til tiden.
Jeg er meget glad for vores samarbejde!

Frisør Nadia Nørgaard Hansen

Bogføring til tiden, i et godt og gennemskueligt samarbejde.
Proces Konsulenterne bistår mig med bogføring af min drift, indberetning af moms samt årsafslutning. Derudover får jeg løbende feedback på årets resultat, samt råd om hvordan jeg skal agere fremadrettet. Jeg er meget tilfreds, og vil anbefale Proces Konsulenterne til alle som har behov for hjælp til deres papirarbejde, som samtidig synes det kan være vanskeligt at gennemskue hvad man får for sine penge.

Frisør Piló

Kontakt os gerne
allerede i dag.

 

Vi står klar til at hjælpe dig
med dine udfordringer eller spørgsmål.
Et indledende møde er altid gratis.  

På telefon: 

40 62 04 44

På email: 

info@processer.dk

 

Kontakt os gerne
allerede i dag.

 

Udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt.

11 + 6 =

Kunderne siger:

 

Absolut nærvær
Tina og Rasmus leverer noget helt særligt. De leverer en sparring og rådgivning, som kun kan måle sig med den fineste top-bestyrelse. Jeg bruger Tina og Rasmus til mit bogholderi, mit regnskab og som økonomisk rådgiver. Den sparring jeg får er ærlig og uden omsvøb.

Det giver mig forudsætningerne til at vækste min forretning.

Rene Hansen

Indehaver, Yourbusiness.dk

Meget tilfredse med samarbejdet

Da vores bogholder skulle på pension, stod valget mellem at finde en afløser der kunne køre videre, som vi var vant til, eller finde en samarbejdspartner, der kunne løfte os ind i et mere nutidigt set-up.

Proces Konsulenterne overbeviste os om at de var den rigtige partner til at forestå processen.

Vi har ikke længere en bogholder siddende hos os fysisk, idet alle bilag nu er indscannet. Bogføringen sker fra Proces Konsulenternes eget kontor og på kortere tid, end vi har været vant til.

Alt i alt er vi meget tilfredse med samarbejdet med Proces Konsulenterne, der har løftet os smertefrit gennem processen.

Henning Pedersen

Scanmaster ApS

Hurtig og kompetent service 

Proces Konsulenterne er meget kompetente og hurtige i den daglige sparring, hvor de altid kommer med et brugbart svar.

Samtidig oplever vi dem som proaktive og de kommer med anbefalinger ud fra netop vores forretning.

Alt i alt ser vi dem som en meget dygtig samarbejdspartner og ikke som en leverandør.

Anders Ebdrup Smartpage A/S

Klik her for at læse flere referencer

Vi er grundige – så du kan være tryg

 

Når du bliver kunde hos os, sørger vi for at opnå fuld indsigt fra start af, så du føler dig velkommen som ny kunde.

N

Vi hjælper dig med:

  • At autorisere os til SKAT så vi hurtigt kan danne os et overblik over overskredne og fremtidige frister
  • At autorisere os til E-boks, så vi kan sikre, at I ikke misser vigtige beskeder fra samarbejdspartnere og offentlige myndigheder
  • At oprette adgang til dit banksystem, så vi kan være selvkørende og ikke behøver ulejlige dig, når materialet skal opdateres
N

Vi sørger for:

  • At bestille NEM-ID, så vi kan foretage offentlige indberetninger, søge sygepengerefusioner m.v..
  • At oprette et aftalebrev med dig, så du ved, hvad vi indbyrdes har aftalt
  • At orientere dig om vores forpligtelser i forhold til GDPR
  • At fremsende vores forretningsbetingelser
  • At oprette adgang til Dropbox eller Google Drive, så vi kan udveksle dokumenter digitalt