Lad os hjælpe med personale-administration og løn.

Proces Konsulenterne giver dig mere end 25 års erfaring.

Vi er din sparringspartner i forhold til medarbejdere og løn-håndtering

 

Hos os får du alt den rådgivning og støtte du har brug for i forhold til dine ansatte. 

Har du brug for hjælp til lønninger til dine ansatte og løn til dig selv, så kan vi hjælpe dig.
Proces Konsulenterne har mere end 25 års erfaring med løn og administration af løn.

Løn er en af de væsentligste aspekter i at drive en virksomhed med ansatte. Korrekt løn er af stor betydning for at have tilfredse medarbejdere ligesom, lønnen ikke må komme for sent eller udeblive grundet fejl i et IT system.
 

Hvis du kommer i tvivl om din eller dine ansattes løn, står vi klar til at hjælpe dig på telefon, mail og chat. 

Vi kan hjælpe dig med hele processen, alt vi skal vide er data på dine ansatte og hvad deres lønpakke består af, så klarer vi resten. 

Offentlige bidrag, barselsfonde og meget mere er en del af at have ansatte i Danmark.
Vi holder os ajour med reglerne til enhver tid, så du kan være rolig i forhold til betaling af alle udgifter. 

Vi har derudover stor erfaring med procedurerne i forbindelse med ansættelse og opsigelse af medarbejdere og vi holder os løbende orienterede om gældende overenskomster.

Vi kan således nemt bistå dig i de udfordringer du står overfor som arbejdsgiver:
• Ansættelseskontrakter
• Opsigelser
• Personalepolitik
• Personalehåndbøger

Når vi hjælper dig i forbindelse med lønudbetaling, kan det ske på flere måder;
Nogle kunder har blot brug for at kunne spørge ind til regler og så klarer de al indberetningen selv. Andre har brug for, kun at skulle videreformidle timesedler fra de ansatte.
Hvis I allerede benytter et lønprogram, kan vi tilføjes som administrator.

Har I ikke et lønprogram, så kan vi hjælpe med hele oprettelsen:
• Arbejdsgiver aftale
• Oprettelse af medarbejdere
• Oprettelse af overførselsservice, der sikrer at alle betalinger til A-skat, ATP, pension m.v. kører automatisk.

Vi arbejder primært med Danløn og Dataløn, men andre programmer er ingen hindring.

Vi sørger altid for at lønnen stemmer til SKAT’s e-indkomst.

Uanset dine ønsker kan vi være dig behjælpelig, så du føler dig tryg som arbejdsgiver.

På den måde bakker vi dig op og tilbyder dig arbejdsro, så du kan hellige dig det, der er din spidskompetence.

Det er vores ambition at være en vigtig samarbejdspartner og vi har mange glade kunder, der med deres flotte anmeldelser også mener, det lykkes for os: Klik her for at se referencer

Aftaler overholdes og opgaver løses toprofessionelt
Proces Konsulenterne har gennem 14 år varetaget al bogføring og lønkørsler i mit firma, og den opgave er løst topprofessionelt gennem alle årene. Det giver ro og mentalt overskud at vide, at man altid kan stole på, at der bliver taget godt hånd om opgaverne, og at aftaler og deadlines overholdes.
I 2009 blev min virksomhed ramt af finanskrisen, og vi var igennem nogle hårde år, hvor der måtte omprioriteres og nytænkes. I denne proces trådte Tina Sørensen til som sparringspartner, hvilket var medvirkende til, at vi landede på begge ben, så mit firma i dag (igen) giver overskud og vokser.
Tina Sørensen er som menneske positiv, glad og humørfyldt og en fornøjelse at arbejde sammen med, og jeg kan på det varmeste anbefale Proces Konsulenterne.

Nikolas Gough, NG Intermedia ApS

Kontakt os gerne
allerede i dag.

 

Vi står klar til at hjælpe dig
med dine udfordringer eller spørgsmål.
Et indledende møde er altid gratis.  

På telefon: 

40 62 04 44

På email: 

info@processer.dk

 

Kontakt os gerne
allerede i dag.

 

Udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt.

12 + 3 =

Kunderne siger:

 

Absolut nærvær
Tina og Rasmus leverer noget helt særligt. De leverer en sparring og rådgivning, som kun kan måle sig med den fineste top-bestyrelse. Jeg bruger Tina og Rasmus til mit bogholderi, mit regnskab og som økonomisk rådgiver. Den sparring jeg får er ærlig og uden omsvøb.

Det giver mig forudsætningerne til at vækste min forretning.

Rene Hansen

Indehaver, Yourbusiness.dk

Meget tilfredse med samarbejdet

Da vores bogholder skulle på pension, stod valget mellem at finde en afløser der kunne køre videre, som vi var vant til, eller finde en samarbejdspartner, der kunne løfte os ind i et mere nutidigt set-up.

Proces Konsulenterne overbeviste os om at de var den rigtige partner til at forestå processen.

Vi har ikke længere en bogholder siddende hos os fysisk, idet alle bilag nu er indscannet. Bogføringen sker fra Proces Konsulenternes eget kontor og på kortere tid, end vi har været vant til.

Alt i alt er vi meget tilfredse med samarbejdet med Proces Konsulenterne, der har løftet os smertefrit gennem processen.

Henning Pedersen

Scanmaster ApS

Hurtig og kompetent service 

Proces Konsulenterne er meget kompetente og hurtige i den daglige sparring, hvor de altid kommer med et brugbart svar.

Samtidig oplever vi dem som proaktive og de kommer med anbefalinger ud fra netop vores forretning.

Alt i alt ser vi dem som en meget dygtig samarbejdspartner og ikke som en leverandør.

Anders Ebdrup Smartpage A/S

Klik her for at læse flere referencer

Vi er grundige – så du kan være tryg

 

Når du bliver kunde hos os, sørger vi for at opnå fuld indsigt fra start af, så du føler dig velkommen som ny kunde.

N

Vi hjælper dig med:

  • At autorisere os til SKAT så vi hurtigt kan danne os et overblik over overskredne og fremtidige frister
  • At autorisere os til E-boks, så vi kan sikre, at I ikke misser vigtige beskeder fra samarbejdspartnere og offentlige myndigheder
  • At oprette adgang til dit banksystem, så vi kan være selvkørende og ikke behøver ulejlige dig, når materialet skal opdateres
N

Vi sørger for:

  • At bestille NEM-ID, så vi kan foretage offentlige indberetninger, søge sygepengerefusioner m.v..
  • At oprette et aftalebrev med dig, så du ved, hvad vi indbyrdes har aftalt
  • At orientere dig om vores forpligtelser i forhold til GDPR
  • At fremsende vores forretningsbetingelser
  • At oprette adgang til Dropbox eller Google Drive, så vi kan udveksle dokumenter digitalt