Du får økonomisk rådgivning, nærvær og sparring

Proces Konsulenterne giver dig 25 års erfaring indenfor økonomi og regnskab. 

Vi er din økonomiske rådgiver og sparringspartner

Hos os får du alt den rådgivning og støtte du har brug for.

 

Vi har statsautoriserede revisorer og erhvervsjurister tilknyttet samt andre eksterne eksperter, som vi trækker på efter behov.

Vi kan dermed tilbyde vores kunder en helhedsløsning og sammensætte det hold, der præcis er behov for i den aktuelle situation.

Der kan være mange årsager til et rådgivningsbehov såsom:

  • Generationsskifte
  • Ændring af virksomhedsform
  • Forsømte regnskaber
  • Ansættelse af medarbejdere
  • Mistet indtjening
  • En stor ordre
  • Likviditetsproblemer
  • Investeringsrådgivning
  • Konkurstruet

Nogle behov er mere akutte end andre, men kendetegnede for vores rådgivning er, at vi og vores netværk har korte svar- og leveringstider og alle lever op til vores strenge krav om at være kompetent og leverandør af høj kvalitet til rimelige priser.

Vores evne til at agere meget hurtigt betyder, at vi ofte kan tilbyde at stille med et hold af kompetente rådgivere indenfor 24 timer.
Vi betragter det som en væsentlig opgave, at medvirke til at skabe klarhed, så du som ejer eller interessent kan træffe de rigtige beslutninger.  

Det er vores ambition at være en vigtig samarbejdspartner og vi har mange glade kunder, der med deres flotte anmeldelser også mener, det lykkes for os: Klik her for at se referencer

 

Trustful partner, excellent support

Proces Konsulenterne has always been a trustful partner showing an excellent support at the establishment and development of a new company in Denmark.
They always demonstrated above-average willingness and disposition to help solve the daily
challenges of a company owned by foreigners that do not know the Danish market in total detail, and especially to a Company inserted in a very specific sector with many different rules and entities, which is the Civil Construction Sector.
VILAPLANO definitely would recommend Proces Konsulenterne to other companies who value direct, simple and constant support from their accounting partners.

 

Hugo Perdigão

Financial Manager, Vilaplano Construction

At lede en virksomhed kræver økonomisk overblik.

Har man ikke egne ressourcer i virksomheden, kan man benytte os i arbejdet omkring følgende:

N

Bogføring

N

Debitor- / kreditorstyring

N

Lønninger samt E-indkomst

N

Budgetudarbejdelse og opfølgning

N

Momsangivelser og anden offentlig rapportering

N

Årsregnskaber og selvangivelser

N

Forsømte regnskaber

N

Udarbejdelse af månedsrapporter, statistikker m.v.

N

Regnskabsanalyse

Kontakt os gerne
allerede i dag.

 

Vi står klar til at hjælpe dig
med dine udfordringer eller spørgsmål.
Et indledende møde er altid gratis.  

På telefon: 

40 62 04 44

På email: 

info@processer.dk

 

Kontakt os gerne
allerede i dag.

 

Udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt.

5 + 2 =

Kunderne siger:

 

Absolut nærvær
Tina og Rasmus leverer noget helt særligt. De leverer en sparring og rådgivning, som kun kan måle sig med den fineste top-bestyrelse. Jeg bruger Tina og Rasmus til mit bogholderi, mit regnskab og som økonomisk rådgiver. Den sparring jeg får er ærlig og uden omsvøb.

Det giver mig forudsætningerne til at vækste min forretning.

Rene Hansen

Indehaver, Yourbusiness.dk

Meget tilfredse med samarbejdet

Da vores bogholder skulle på pension, stod valget mellem at finde en afløser der kunne køre videre, som vi var vant til, eller finde en samarbejdspartner, der kunne løfte os ind i et mere nutidigt set-up.

Proces Konsulenterne overbeviste os om at de var den rigtige partner til at forestå processen.

Vi har ikke længere en bogholder siddende hos os fysisk, idet alle bilag nu er indscannet. Bogføringen sker fra Proces Konsulenternes eget kontor og på kortere tid, end vi har været vant til.

Alt i alt er vi meget tilfredse med samarbejdet med Proces Konsulenterne, der har løftet os smertefrit gennem processen.

Henning Pedersen

Scanmaster ApS

Hurtig og kompetent service 

Proces Konsulenterne er meget kompetente og hurtige i den daglige sparring, hvor de altid kommer med et brugbart svar.

Samtidig oplever vi dem som proaktive og de kommer med anbefalinger ud fra netop vores forretning.

Alt i alt ser vi dem som en meget dygtig samarbejdspartner og ikke som en leverandør.

Anders Ebdrup Smartpage A/S

Klik her for at læse flere referencer

Vi er grundige – så du kan være tryg

 

Når du bliver kunde hos os, sørger vi for at opnå fuld indsigt fra start af, så du føler dig velkommen som ny kunde.

N

Vi hjælper dig med:

  • At autorisere os til SKAT så vi hurtigt kan danne os et overblik over overskredne og fremtidige frister
  • At autorisere os til E-boks, så vi kan sikre, at I ikke misser vigtige beskeder fra samarbejdspartnere og offentlige myndigheder
  • At oprette adgang til dit banksystem, så vi kan være selvkørende og ikke behøver ulejlige dig, når materialet skal opdateres
N

Vi sørger for:

  • At bestille NEM-ID, så vi kan foretage offentlige indberetninger, søge sygepengerefusioner m.v..
  • At oprette et aftalebrev med dig, så du ved, hvad vi indbyrdes har aftalt
  • At orientere dig om vores forpligtelser i forhold til GDPR
  • At fremsende vores forretningsbetingelser
  • At oprette adgang til Dropbox eller Google Drive, så vi kan udveksle dokumenter digitalt