Få hjælp til opsætning af
E-conomic eller andre apps.

Vi gør det nemt for dig at have en bogholder og optimere dine processer.

Har du brug for at integrere E-conomic med andre Apps eller shopsystemer? 

Vi er vant til at arbejde med E-conomic og tilhørende apps

Når du benytter flere værktøjer sammen med E-conomic (Shopify, Pleo, Rackbeat m.fl.) kan vi hjælpe dig med integrationen.

Vores erfaring med E-conomic og App-integration gør at vi kan hjælpe dig i mål.

 

Vi arbejder i E-conomic som grundkerne, fordi vi er professionelle og har brug for professionelle værktøjer. Er der behov for at bygge yderligere værktøjer til E-conomic, finder vi sammen med kunden frem til hvilket behov der skal dækkes, og finder de rigtige applikationer som skal integreres. Vi hjælper gerne til i hele implementeringsfasen – afdækning af behov, opbygning og implementeringsbackup.

 

En del af vores kunder er glade for at bruge andre regnskabsprogrammer end e-conomic, såsom Dinero, Billy m.fl. Vi kan hjælpe med flytning til E-conomic, hvis det er det vi ender med at blive enige om.

 

 

 

Meget tilfredse med samarbejdet

Da vores bogholder skulle på pension, stod valget mellem at finde en afløser der kunne køre videre, som vi var vant til, eller finde en samarbejdspartner, der kunne løfte os ind i et mere nutidigt set-up.

Proces Konsulenterne overbeviste os om at de var den rigtige partner til at forestå processen.

Vi har ikke længere en bogholder siddende hos os fysisk, idet alle bilag nu er indscannet. Bogføringen sker fra Proces Konsulenternes eget kontor og på kortere tid, end vi har være vant til.

Alt i alt er vi meget tilfredse med samarbejdet med Proces Konsulenterne, der har løftet os smertefrit gennem processen.

Henning Pedersen

Scanmaster ApS

Kontakt os gerne
allerede i dag.

 

Vi står klar til at hjælpe dig
med dine udfordringer eller spørgsmål.
Et indledende møde er altid gratis.  

På telefon: 

40 62 04 44

På email: 

info@processer.dk

 

Kontakt os gerne
allerede i dag.

 

Udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt.

3 + 3 =

Kunderne siger:

 

Absolut nærvær
Tina og Rasmus leverer noget helt særligt. De leverer en sparring og rådgivning, som kun kan måle sig med den fineste top-bestyrelse. Jeg bruger Tina og Rasmus til mit bogholderi, mit regnskab og som økonomisk rådgiver. Den sparring jeg får er ærlig og uden omsvøb.

Det giver mig forudsætningerne til at vækste min forretning.

Rene Hansen

Indehaver, Yourbusiness.dk

Stor grad af professionalisme

Vi har siden 2015 anvendt Proces Konsulenterne til at drive dele af vor strategieksekvering. Det er er svær øvelse som Proces Konsulenterne har styret med både hård og nænsom hånd.

Vi har oplevet en meget stor grad af professionalisme, indsigt, inddragelse, fastholdelse og utrolig god sparring.

Jeg kan på det varmeste anbefale virksomheden og står gerne til rådighed for yderligere oplysninger.

Jon Buch

Adm. Direktør, Christiansen & Essenbæk A/S

Hurtig og kompetent service 

Proces Konsulenterne er meget kompetente og hurtige i den daglige sparring, hvor de altid kommer med et brugbart svar.

Samtidig oplever vi dem som proaktive og de kommer med anbefalinger ud fra netop vores forretning.

Alt i alt ser vi dem som en meget dygtig samarbejdspartner og ikke som en leverandør.

Anders Ebdrup Smartpage A/S

Klik her for at læse flere referencer

Vi er grundige – så du kan være tryg

 

Når du bliver kunde hos os, sørger vi for at opnå fuld indsigt fra start af, så du føler dig velkommen som ny kunde.

N

Vi hjælper dig med:

  • At autorisere os til SKAT så vi hurtigt kan danne os et overblik over overskredne og fremtidige frister
  • At autorisere os til E-boks, så vi kan sikre, at I ikke misser vigtige beskeder fra samarbejdspartnere og offentlige myndigheder
  • At oprette adgang til dit banksystem, så vi kan være selvkørende og ikke behøver ulejlige dig, når materialet skal opdateres
N

Vi sørger for:

  • At bestille NEM-ID, så vi kan foretage offentlige indberetninger, søge sygepengerefusioner m.v..
  • At oprette et aftalebrev med dig, så du ved, hvad vi indbyrdes har aftalt
  • At orientere dig om vores forpligtelser i forhold til GDPR
  • At fremsende vores forretningsbetingelser
  • At oprette adgang til Dropbox eller Google Drive, så vi kan udveksle dokumenter digitalt