Proces optimering i samarbejde med Proces Konsulenterne

Proces Konsulenterne giver dig mere end 25 års erfaring indenfor procesoptimering og struktur.

Ønsker du øget indtjening gennem procesoptimering af din virksomhed?

 

 

Hos os får du det værdifulde modspil til at udvikle din forretning.

Det kan være svært at finde tid og overskud til at ændre på de interne processer i en travl hverdag og vi kender alle til, hvordan ’vaner og rutiner’ kan gå fra at være hensigtsmæssige til hæmmende for udviklingen både af den enkelte medarbejder, men også af virksomhedens mulighed for at skabe indtjening og vækst på den basale kerneforretning.

Eksterne samarbejdspartnere og aktører forandrer sig løbende og det skaber nye forventninger til os i vores relation til dem, ligesom forventningerne fra virksomhedens mange interessenter forandres og hele tiden skal afstemmes og indfries.

Vi kan hjælpe med en gennemgang, stille kritiske og afklarende spørgsmål samt komme med forslag til forbedringer.
Der fremkommer oftest mange positive resultater af en sådan proces såsom:

  • Synlig ledelse
  • En tydeligere strategi
  • Implementering af tekniske og digitale værktøjer
  • Sparede medarbejder ressourcer
  • En øget bundlinje
  • Et bedre arbejdsmiljø

Proces optimering kan foregå i små etaper over tid, så alle kan følge med og så man sikrer at nye tiltag får den ønskede effekt. Man behøver ikke vende alt på hovedet uden sikkerhedsnet.
Det er dog helt afgørende, at man medvirker AKTIVT som leder til at implementere og sikre forankring af alle nye arbejdsprocedurer.  

 

Det er vores ambition at være en vigtig samarbejdspartner og vi har mange glade kunder, der med deres flotte anmeldelser også mener, det lykkes for os: Klik her for at se referencer

Stor grad af professionalisme

Vi har siden 2015 anvendt Proces Konsulenterne til at drive dele af vor strategieksekvering. Det er er svær øvelse som Proces Konsulenterne har styret med både hård og nænsom hånd.

Vi har oplevet en meget stor grad af professionalisme, indsigt, inddragelse, fastholdelse og utrolig god sparring.

Jeg kan på det varmeste anbefale virksomheden og står gerne til rådighed for yderligere oplysninger.

Jon Buch

Adm. Direktør, Christiansen & Essenbæk A/S

Processerne i en virksomhed kan være afgørende for succes eller fiasko.

Har du brug for  en gennemgang eller input, kan du benytte os i arbejdet omkring følgende:

Arbejdsmiljø

Mange har prøvet at vågne om morgenen og være kede af at skulle på arbejde, fordi der er et dårligt arbejdsklima.

Det siger sig selv, at det er nedbrydende og demotiverende for den enkelte medarbejder at mistrives på arbejdet og det er samtidig dyrt for virksomheden.

Når et samarbejde mellem medarbejdere, mellem afdelinger eller mellem ledelse og medarbejdere ikke fungerer, så kan det udvikle sig livstruende for virksomheden.

Som leder er man forpligtet til at tage hånd om konflikter, men det kan være en svær opgave.
Vi hjælper gerne med at afdække ’de skjulte faktorer’, så der gennem åbenhed og dialog kan skabes arbejdsro og arbejdsglæde.

At opnå forståelse for andres synspunkter skaber tryghed og tolerance.

Human Ressource

I dag går virksomhedens medarbejdere ofte under betegnelsen ’virksomhedens vigtigste aktiv’.

Personalepolitikken skal kommunikeres, så medarbejderne ikke er i tvivl om, at de har mulighed for at udfolde deres fulde potentiale og at der er en vilje til at møde deres ønsker og behov.

Det gør vi bl.a. gennem:

  • Personalehåndbøger
  • MUS (medarbejderudviklingssamtaler)
  • Personlighedstest
  • Tilfredshedsundersøgelser

I vores arbejde går vi bl.a. ind og ser på efteruddannelse, omskoling og kompetenceudvikling af virksomhedens medarbejdere. Dette udmønter sig i konkrete handlingsplaner.

Kontakt os gerne
allerede i dag.

 

Vi står klar til at hjælpe dig
med dine udfordringer eller spørgsmål.
Et indledende møde er altid gratis.  

På telefon: 

40 62 04 44

På email: 

info@processer.dk

 

Kontakt os gerne
allerede i dag.

 

Udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt.

4 + 1 =

Kunderne siger:

 

Absolut nærvær
Tina og Rasmus leverer noget helt særligt. De leverer en sparring og rådgivning, som kun kan måle sig med den fineste top-bestyrelse. Jeg bruger Tina og Rasmus til mit bogholderi, mit regnskab og som økonomisk rådgiver. Den sparring jeg får er ærlig og uden omsvøb.

Det giver mig forudsætningerne til at vækste min forretning.

Rene Hansen

Indehaver, Yourbusiness.dk

Meget tilfredse med samarbejdet

Da vores bogholder skulle på pension, stod valget mellem at finde en afløser der kunne køre videre, som vi var vant til, eller finde en samarbejdspartner, der kunne løfte os ind i et mere nutidigt set-up.

Proces Konsulenterne overbeviste os om at de var den rigtige partner til at forestå processen.

Vi har ikke længere en bogholder siddende hos os fysisk, idet alle bilag nu er indscannet. Bogføringen sker fra Proces Konsulenternes eget kontor og på kortere tid, end vi har været vant til.

Alt i alt er vi meget tilfredse med samarbejdet med Proces Konsulenterne, der har løftet os smertefrit gennem processen.

Henning Pedersen

Scanmaster ApS

Hurtig og kompetent service 

Proces Konsulenterne er meget kompetente og hurtige i den daglige sparring, hvor de altid kommer med et brugbart svar.

Samtidig oplever vi dem som proaktive og de kommer med anbefalinger ud fra netop vores forretning.

Alt i alt ser vi dem som en meget dygtig samarbejdspartner og ikke som en leverandør.

Anders Ebdrup Smartpage A/S

Klik her for at læse flere referencer

Vi er grundige – så du kan være tryg

 

Når du bliver kunde hos os, sørger vi for at opnå fuld indsigt fra start af, så du føler dig velkommen som ny kunde.

N

Vi hjælper dig med:

  • At autorisere os til SKAT så vi hurtigt kan danne os et overblik over overskredne og fremtidige frister
  • At autorisere os til E-boks, så vi kan sikre, at I ikke misser vigtige beskeder fra samarbejdspartnere og offentlige myndigheder
  • At oprette adgang til dit banksystem, så vi kan være selvkørende og ikke behøver ulejlige dig, når materialet skal opdateres
N

Vi sørger for:

  • At bestille NEM-ID, så vi kan foretage offentlige indberetninger, søge sygepengerefusioner m.v..
  • At oprette et aftalebrev med dig, så du ved, hvad vi indbyrdes har aftalt
  • At orientere dig om vores forpligtelser i forhold til GDPR
  • At fremsende vores forretningsbetingelser
  • At oprette adgang til Dropbox eller Google Drive, så vi kan udveksle dokumenter digitalt